SKM - zmiana trasy na linie S2 Warszawa Rembertów - Pruszków

  • warning: readfile(http://cw.money.pl/mapki_pogoda_mala.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 1.
  • warning: readfile(http://cw.money.pl/u_kursy_nbp.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 1.
  • warning: readfile(http://cw.money.pl/u_wiadomosci_kraj.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 2.
  • warning: readfile(http://cw.money.pl/u_wiadomosci_swiat.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 3.

W związku z remontem Tunelu Średnicowego zmieniono trasę SKM, (Szybkiej Koleji Miejskiej) od dnia 01 07 2006 SKM realizuje połączenia na trasie S2 Warszawa Rembertów - Pruszków przez Warszawę Centralną. Zgodnie z Uchwałą Nr LXXVI/2344/2006 Rady m.st. Warszawy z dnia 13.06.2006 r. na trasie linii S2 jako granica strefy biletowej obowiązuje stacja Warszawa Ursus. Od 4 07 2006 r. w pociągach SKM na odcinku Warszawa Wschodnia - Warszawa Zachodnia ważne są również bilety uprawniające do przejazdów na tej trasie pociągami Spółki "Koleje Mazowieckie - KM" Sp. z o.o. Remont tunelu możemy śledzić On-Line na stronie www.remonttunelu.pl Miejmy nadzieje że po zakończeniu remontu tunelu zostanie przywrócona linia S1 z Warszawy Zachodniej do Warszawy Falenicy.

Odpowiedzi

Chyba już nie wróci

SKM-ka raczej do Falenicy nie wróci. Ptaszki ćwierkają, że zainteresowanie było za małe i SKM na siebie nie zarabiał. W mojej prywatnej opinii, głównym powodem niskiego zainteresowania był fakt, że SKM-ka jeździła za wolno. Podróż z Falenicy do Śródmiescia trwała ponad 40min - prywatne autobusy potrafią jeździć szybciej. Mimo że składy 14WE mogłyby jeździć szybciej, rozkład jazdy PKP uniemożliwiał to, prawdopodobnie ze względu na pogarszający się stan torów. Jeszcze 20 lat temu składy EN57 (popularne żółtki), pokonywały tę trasę w czasie o 10 minut krótszym.