Parkuj i jedź

http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/531868-Kara-za-Parkuj-i-Jedz--.html

Parkuj i jedź, to wtedy zapłacisz! Kto mnie zmusi głosować na partię rządzącą?

Witam rowniez. Oczywiscie,

Witam rowniez.
Oczywiscie, ze mozna. Mnie o wiele bardziej podobaja sie proste i zapewne tansze parkingi przy podmiejskiej czesci linii otwockiej. Umiejscowione bezposrednio przy stacji, bez fajerwerkow typu parkingu w Aninie a spelniaja swietnie swoja funkcje. Gdyby w ten sposob zagospodarowac tereny zielone oddzielajace stacjie Miedzeszyn od patriotow powstaly parking bylby naprawde spory a srodowisko wiele by nie stracilo. Ale najwyrazniej parking w stolicy musi byc najladniejszy ale niekoniecznie praktyczny. Pozdrawiam i przepraszam za brak polskich znakow.

Parkuj i jedź

Mozz
Nie wiem czy byłbyś zadowolony jeżeli kierowcy parkowali by na dzikim parkingu "P&R" pod Twoim oknem.. zagłosujesz na kogo chcesz a bedzie tak jak zwykle.
R

I witamy Mozz'a:)

Problem jest o wiele bardziej złożony - gdyby od jutra wszyscy przesiedli się na komunikację zbiorową ta zrobiłaby "kaput".
A hasło " Warszawa kręci"?
- Najpierw powinny być ścieżki a potem rowery - u nas jest to postawione do góry nogami.
Oczywiście parkowanie pod cudzymi oknami jest naganne, ale czy nie mniej niż to pod sklepami, które nie mogą przyjmować klientów, bo parking od rana pęka w szwach?
Owszem, można mieszkańców z M-1 wysłać do Anina, ale 15 -20 minut stracą na dojeździe tylko do ronda w M. po minięciu Radości.
Jeżeli Józefów może się dogadać z PKP i mogą się dogadać składy przy torach, może i miasto stołeczne. Tak jest w Holandii i nie tylko, ale zapewne chodzi o ..."kasa, misiu kasa". Lepiej wywalić jeden parking za grube miliony, niż wybudować 5 mniejszych, za to przy każdej stacji.
A co do wyborów - jeszcze nie rezygnuj, na to przyjdzie czas później.
Pozdr i czekamy na dalsze wpisy:).
f_a

Parkuj i jedż

Wszyscy się nie przesiądą jednocześnie do komunikacji miejskiej gdyż tak w ekonomi jak i życiu codziennym istnieje zasada równowagi. Po wstępnym okresie euforii i napływie pasażerów do transportu miejskiego nastąpi jego przeciążenie i wzrost atrakcyjności transportu "własnego" a tym samym odpływ klientów z publicznego do prywatnego. Potem szala znowu się przechyli w przeciwna stronę a następnie osiągnie równowagę-czyli wszyscy będą jakoś tam mniej lub bardziej zadowoleni.
Zdecydowanie popieram pomysł małych "bez fajerwerków" parkingów przy stacjach PKP z jednym zastrzeżeniem muszą one posiadać miejsca do bezpiecznego pozostawienia roweru.

Jesteśmy państwem prawa:(

Była sobota, może jeszcze sierpień. Ok. godz. 10.30 jeszcze raz musiałem podjechać pod bazar - zawsze staję nie bliżej niż 500 metrów. Szybko byłem z powrotem przy samochodzie. A tam już dwóch panów policjantów. Rozpoczęliśmy negocjacje - dostałem upomnienie za parkowanie na chodniku (częściowo). Gdybym zaparkował na pasie zieleni po przeciwnej stronie byłoby ok. Ze strażą miejska jest odwrotnie - oni ganiają za tzw. tereny zielone - również właściciela myjni w M. przy torach. Sugerowałem mu wybrukowanie tego miejsca - władze się nie zgodziły. Bardzo mi się podoba odpowiedź p. Ruty - w Miedzeszynie nie może być precedensu - w Józefowie kameralny P&R dotyka nasypu kolejowego. Ano jakie władze, takie P&R.
pozdr
f_a
(I gratuluję debiutu:))

Wkrótce mają być

Wkrótce mają być konsultacje komunikacji miejskiej Wawra , więc wszystkie problemy i propozycje zapewne będzie można przedstawić na komisji gdzie będą przedstawiciele ZTM, zarządu Wawra itd
To jest kolejna sprawa , która jest pilna, na teraz.
S1 jest faktem , więc o dalej?
Trzeba to wszystko dopasować, a na pewno zarząd Wawra musi aktywnie się do tego włączyć.

Z dala od logiki

"A co do wyborów - jeszcze nie rezygnuj, na to przyjdzie czas później."
Nie napisałem, że rezygnuję.
Nie będę głosował na tych "co z dala od polityki" a robią sobie zdjęcie za rączkę z Kidawa-Błońską.
Czyli: "Z dala od logiki".