P&R Falenica ?

  • warning: readfile(http://cw.money.pl/mapki_pogoda_mala.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 1.
  • warning: readfile(http://cw.money.pl/u_kursy_nbp.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 1.
  • warning: readfile(http://cw.money.pl/u_wiadomosci_kraj.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 2.
  • warning: readfile(http://cw.money.pl/u_wiadomosci_swiat.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 3.

Do 26.02.09 Wydział Zamówień Publicznych dz. Wawer czeka na chętnych, którzy zechcą wykonać dokumentację projektowo – kosztorysową budowy parkingu w rejonie ulic: Walcownicza, Bystrzycka i Podjazd w Falenicy .
Ze względów „oszczędnościowych” nie podajemy tu numerów ewidencyjnych wszystkich działek. Bardziej istotne jest jak zmieni się obecne otoczenie w niedalekiej(?)przyszłości:).
*
Zakres:
– Lokalizacja parkingu na dz. ew. nr 216 i 217; na pozostałej części pasaż z elementami zieleni oraz ewentualnie umiejscowienie miejsc parkingowych;
– Uwzględnienie dodatkowych pasów ruchu przy ul. Walcowniczej oraz przy ul. Bystrzyckiej przeznaczonych do ruchu autobusów komunikacji miejskiej;
– Uwzględnienie ciągu pieszego wzdłuż zachodniej granicy opracowania
– Obsługa komunikacyjna (dwukierunkowy wjazd/wyjazd) od strony ul. Bystrzyckiej; przeanalizowanie obsługi od ul. Podjazd/Rożek jako rozwiązanie alternatywne;
– Uwzględnienie żywopłotu oddzielającego zajmowany obszar w granicach inwestycji i ul. Podjazd);
– Konstrukcja nawierzchni: kostka betonowa – 8 cm, podsypka piaskowo-cementowa – 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego – 23 cm;
– Nawierzchnia wjazdów, jezdni manewrowych oraz na miejscach parkingowych – z kostki betonowej koloru szarego (oddzielenie miejsc parkingowych z kostki w kolorze czerwonym);
– Odwodnienie dostosowane do warunków wodno-gruntowych oraz istniejącej infrastruktury technicznej (w przypadku braku możliwości podłączenia systemu odwodnienia do kanalizacji ogólnospławnej lub deszczowej, należy zaprojektować odwodnienie miejscowe);
– Opracowanie projektu budowy oświetlenia parkingu oraz przebudowy istniejącego poprzez jego dostosowanie do geometrii ulicy (w rejonie dodatkowych pasów ruchu);
– Rozwiązanie ewentualnych kolizji z urządzeniami podziemnymi.
*
Źródło: strony Wawra

Odpowiedzi

Bazar?

No to wygląda na to że zamiast bazaru będzie parking.

A może?

jedno i 1/2 drugiego?
Nasi urzednicy jak juz coś robią, to porzadnie.
Pozdro:-)