Podsumowanie

  • warning: readfile(http://cw.money.pl/mapki_pogoda_mala.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 1.
  • warning: readfile(http://cw.money.pl/u_kursy_nbp.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 1.
  • warning: readfile(http://cw.money.pl/u_wiadomosci_kraj.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 2.
  • warning: readfile(http://cw.money.pl/u_wiadomosci_swiat.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 3.

Przychodzi taki moment , że warto zrobić podsumowanie.
O to efekt mojej pracy społecznej , która trwa już rok i dziewięć miesięcy w wydaniu oficjalnym.
1. Uruchomienie komunikacji miejskiej na ulicy Kadetów [ 213] oraz obronna linii 119 i 213 przed rozkładem z częstotliwością co 30/40 minut, teraz jest 20/30 minut.
Udało się znaleźć dwie dodatkowe brygady.
2. Zainteresowanie się mediów, oraz urzędników problemem ulicy Lucerny - efekt budowa minironda, przebudowa mostku, światła.
3. Udało się uzyskać plany rozwoju kanalizacji w osiedlu Zerzeń. Rozpoczęły się procedury pozwalające optymistycznie myśleć o inwestycjach MPWIK w moim rejonie.
4. Ciągła walka na pisma w sprawie koordynacji prac i przyspieszenia przy przebudowie Traktu Lubelskiego. Na razie efekty marne, obiecane jest przyspieszenie prac , pod warunkiem że MPWIK szybciej się upora z całą kanalizacją.
5. Po wprowadzeniu komunikacji na Kadetów kolejnym punktem będzie ulica Przewodowa, trwają podobno pracę nad tą inwestycją. Ja osobiście naciskam , żeby jak najszybciej to powstało.
6. Wysyłam też pisma w sprawie linii 147 i podniesienia jej częstotliwości oraz korekty trasy. Jest pewna szansa że ZTM się na to zgodzi.
7. Oczywiście nadal jestem konserwatywny w sprawie konieczności reformy komunikacji miejskiej i to się nie zmieni.
To na razie tyle z mojej działalności.
Tym wpisem chciałem udowodnić i zachęcić innych mieszkańców, że warto iść moim śladem. Warto naciskać , ale mądrze , dzięki temu ma się efekty.
Jak będzie nas więcej , to Wawer stanie się lepszy.

PS . Bym zapomniał, dodanie dwóch dodatkowych kursów linii 142 w porannym szczycie, to też efekt mojej interwencji.