Z ostatniej chwili…

  • warning: readfile(http://cw.money.pl/mapki_pogoda_mala.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 1.
  • warning: readfile(http://cw.money.pl/u_kursy_nbp.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 1.
  • warning: readfile(http://cw.money.pl/u_wiadomosci_kraj.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 2.
  • warning: readfile(http://cw.money.pl/u_wiadomosci_swiat.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/jarek/www/falenica.pl/drupal-6.38/includes/common.inc(1769) : eval()'d code on line 3.

Mosty a kadencje
*
Pani prezydent Hanna Gronkiewicz – Waltz podsumowuje pierwsze trzy lata kadencji wystawiając sobie ocenę bardzo dobrą.
I my, gdybyśmy mieszkali po lewej stronie Wisły na pewno byśmy się z tą oceną zgodzili. Pani Hania w rozmowie z tzw. reportem miejskim portalu tvn warszawa.pl dodaje od razu, że tylko kryzys odsunął w czasie budowę mostu Krasińskiego oraz, że kwestią kilku najbliższych lat jest budowa mostu na Zaporze, który połączy Wilanów z Wawrem. Taka obietnica, to znak, że znów wszystko nabiera przyspieszenia. Tylko, czy aby na pewno?

**
Według danych warszawskiego Siskomu ( grudzień 2007) Trasa na Zaporze została podzielona na dwa etapy. Etap I to budowa mostu - teraz po dodaniu min. 2 lat prace powinny przypaść na lata 2015 – 2017. Etap II ze względu na swoją złożoność ( do skrzyżowania z Mrówczą) miał być realizowany w latach 2018 – 2020. Nawet po dodaniu optymistycznie tylko dwóch lat poślizgu wychodzi, że Trasą na Zaporze pojedziemy nie wcześniej niż w 2022 roku. To ile …kadencji będzie rządzić p. Hania?
*
Radny walczy o otwarcie przejazdu w Aninie
*
„Przejazd dla samochodów w Aninie kolejarze zamknęli kilkanaście lat temu. Po rozbudowie Wawra władze dzielnicy zaczęły walczyć o jego ponowne otwarcie.”
- To również zdanie z tvn warszawa.pl.
Chociaż sami władając piórem ( słabo), to jednak wiemy, że przejazd w A. został zamknięty jeszcze w latach 70 –tych ub. wieku. A jeśli tak to już wtedy musiał nastąpić dynamiczny rozwój, jeśli nie Wawra to Anina.
Dywagacje nad ponownym otwarciem anińskiej przeprawy przez tory PKP były brane pod uwagę, przez p. Prezydent w sytuacji, gdy tunel miał być budowany po śladzie Żegańskiej, bo wówczas trzeba byłoby zamknąć przejazd w M.
PKP poprosiły o 7 mln. złotych, a p. Hania zaproponowała, że za kwotę nie większą niż 1(2) mln. zrobi to sama.
Dziś wyciągnięty „trup z szafy” przez radnego p. A. Godusławskiego jest chyba niczym innym niż próbą poprawienia notowań przed upływem kadencji.
Sugerujemy, aby cała energię ostatnich miesięcy przed wyborami poświęcić na projekty budowy rond w Radości i Falenicy zamiast zajmować się niemożliwym.
*
Zrobieni w progi na … Kudowskiej.
*
Progi, które tak miały podnieść bezpieczeństwo na Podkowy ominęły mieszkańców ul. Kudowskiej. Jednak mając tak znaczące poparcie we władzach dzielnicy wierzymy, że ten błąd zostanie, czym prędzej przez Wawer naprawiony. I tak szybko, jak będzie to możliwe trzeci próg zostanie wybudowany. O tym już wkrótce w kolejnym odcinku „ Zrobieni w progi”